Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Ta det lugnt. Innom några dagar är jag där och hackar hål i sen, bär vatten, kör blåslampan mm...
Räddningen är nära! :love: ;) :D

wrangler skrev:
*hick*.... Jag är här!!! Va faan, det börjar ju frysa på härute igen.... helvete... :mad:
Slog mig som faan i huvudet när jag skulle dyka, aj aj aj... :(

Ah... tar mig en tugga då istället......:p
*forsa*...eh, är mötet öppnat???...*plask*...sh*t, har ingen dagordnung...*dyker och letar...*

Bläddrar i protokollen och dagordningen....

:eek: Burp :eek:

Vi kan hålla det flytande.
Jag kan vara kassör och räkna regntunnor! :idea:

*pillar på kalkylatorn* :cool:

*kl*

Nu får ni väl ta och ge er. Förut smusslades det lite försiktigt på kvällar och nätter. Nu visar ni er påverkade i fullt dagsljus, att ni inte skäms. I klass med riktiga RV-lagare. :devil: Tänk om det kommer en m*****tor (vågar inte ens uttala namnet) smygandes, ni kan bli tagna på bar gärning ju. *omtanke*

:o OJ! :o
Är det så illa med fler än mej? :confused:
:eek: Hick :eek:

Nä. Det är ju LÖRDAG! :bump: :bump:

*blub blub*

mizz skrev:
*kl*

Nu får ni väl ta och ge er. Förut smusslades det lite försiktigt på kvällar och nätter. Nu visar ni er påverkade i fullt dagsljus, att ni inte skäms. I klass med riktiga RV-lagare. :devil: Tänk om det kommer en m*****tor (vågar inte ens uttala namnet) smygandes, ni kan bli tagna på bar gärning ju. *omtanke*
Vadå:confused: ...det är ju årsmöte:angel: ...då ingår vissa "kringaktiviteter":angel:

Blev det för mycket RV på årsmötet så att ni alla somnade ifrån det?:angel:

Risken finns ju att ni frusit fast i RV-tunnorna i det här vädret, och är ju rädd om er alla.:love:

/en som brukar smygkika på er men nu börjar undra om det inte blir beslutat något på ert årsmöte.:confused:

På årsmötet beslöts följande:

RV är gott! :love:
RV är nyttigt :bow:
Man blir smart av RV :idea:
Jag har stulit Wranglers blåslampa och hon vill ha tillbaka den :angel:

Mer minns jag inte. :smirk:

Vilken tur ni inte frusit fast i RV-tunnororna:)

Fast det är ju ingen fara då du har wranglers blåslampa och hon lär inte märka att den är försvunnen ännu på ett tag:angel:

Och vilka bra beslut ni taget på årsmötet framför allt att man blir smart, så nu får jag nog haka på er nya RV-trend:idea:

Fast jag har ingen tunna eller blåslampa och allt är ju bara is?:confused:

*knapplån*

Nu får ni skärpa till er lite! :mad:
Hänger ni inte med?!?!
Jag har stenkoll...... Tror jag! :smirk:

:eek: Burp :eek:

Va det en regnig vår vi hade överst på önskelistan? Jag minns inte.....

*bläddrar i ett synnerligen dimmigt minne*
:cool:

*dyker upp genom vattenytan*...:d ...Var tog ordförande vägen:confused: ...tyckte jag hörde(???) rösten...eller vad det var:crazy: ...

Jag är skärpt:eek: ...

...om inte du vet...hur ska jag:angel:confused: :smirk: :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 474
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 289
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30