Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Tårar---------håller inte med. Bara ett billigt plagiat. Innehåller finkel, känns på den salta smaken.

Vattensäng, vilket geni du är. Härmed nominerar jag dig till regnvattensklanens hedersmedlem. :banana:

Att du har lite att ta igen kan betyda:
A : Du har inte hängt med
B : Du har ett liv
C : Du har annat för dej än att samla regnvatten och sitta vid datorn :bow:

Ingen av dessa stämmer på mej! :crazy:
Jag hänger med för jag har inget liv föruton att samla regnvatten och sitta vid datan och häcka med en rejäl karaff!

Sorgligt! :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Viva la snäll moderartor.
(som antagligen tjuvläser och ser mellan fingrarna eller tycker diskutionen är väldigt vettig)
:D

mizz skrev:
Tårar---------håller inte med. Bara ett billigt plagiat. Innehåller finkel, känns på den salta smaken.
Fördelarna med tårar är att man kan framkalla dom lite när man vill. Jag brukar själv åka runt på olika dagis och skrämma barn tills dom gråter;) Himla kul hobby.

:D :rofl: :D

Jag skrämmer hellre grannens barn och Grannkärringen :devil: tills dom gråtandes ger mej sina regntunnor. :idea:

:rofl: :bump: :rofl:

Helt makalöst intiativrikt. Men det skrämmer mig vad du utstår för att få tag på det sämsta tänkbara. *skakar på huvudet*

Toriryttaren skrev:
Fördelarna med tårar är att man kan framkalla dom lite när man vill. Jag brukar själv åka runt på olika dagis och skrämma barn tills dom gråter;) Himla kul hobby.

Grannarna har inga regntunnor här. Bara rör som leder till regnbrunnar. Och jag får fan inte upp gallret.:cry: Har någen en svete(stavas det så?) eller så att låna ut? :confused:

Dalsland skrev:
Jag skrämmer hellre grannens barn och Grannkärringen :devil: tills dom gråtandes ger mej sina regntunnor. :idea:

Jag kan se det framför mig, hela Dalsland fyllt med regntunnor, varenda millimeter, för att fånga upp de dyrbara dropparna.

mizz skrev:
:rofl: :bump: :rofl:

Helt makalöst intiativrikt. Men det skrämmer mig vad du utstår för att få tag på det sämsta tänkbara. *skakar på huvudet*
Om vi hade haft regntunnor här hade jag inte behövt sjunka så lågt. :o
Men man tager vad man haver. Eller vad man kan lura till sej.
Vivala bort med asfalten och vattenbrunnar med galler,

Nu ska jag ut och skrämma barn med min skräckinjagande hund.:devil: :rofl: :devil:
1160colanlitenblirstor.jpg

Jag återkommer!

:idea:

Vattenbrunnar med galler, lätt. Åk till Biltema, köp så många 40meters trädgårdslangpaket som behövs, glöm inte köpa en pump oxå. Åk hem, stick i stickproppen i uttaget anordna slangen som beskrivning föreskriver och med så många meter som behövs ut till brunn. tryck på ON på pumpen, vips så pumpas det in X antal önskade liter rakt in i gapet om det behagas.

:cool:

Uuuursöööt! :love: Säg att det är en sån där best som blir ett monster när man stänker regnvatten på den! :devil: Säg säg :rofl:

wrangler skrev:
Uuuursöööt! :love: Säg att det är en sån där best som blir ett monster när man stänker regnvatten på den! :devil: Säg säg :rofl:

Söt???? Jag blev ju livrädd! :eek:
Snälla snälla. Håll hunden torr så den inte förvandlas! :bow:

mizz skrev:
:idea:

Vattenbrunnar med galler, lätt. Åk till Biltema, köp så många 40meters trädgårdslangpaket som behövs, glöm inte köpa en pump oxå. Åk hem, stick i stickproppen i uttaget anordna slangen som beskrivning föreskriver och med så många meter som behövs ut till brunn. tryck på ON på pumpen, vips så pumpas det in X antal önskade liter rakt in i gapet om det behagas.

:cool:

Du har ju lösningar på allt!
Jag funderar starkt på att anställa dej till diverse småplock som ska fixas här hemma.
Just nu handlar det mest om trattar och kranar.:D

Äh, desperation kan driva en till allt. Inklusive uppfinningsrikedom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 482
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 291
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar