Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Jag har toa inne här. Med vatten du vet ;)
Så det kan bli i Dalsland. :idea: :D

Dalsland skrev:
Du är ganska smart. Inte född bakom en regnvattenstunna. Snarare i en. :D

Jupp, föddes ut ur ett stuprör direkt ner i en tunna, fullt med alger. Det är därför jag är som jag är, Obelix och jag, serru. :angel:

Åh fan! *vördnadsfullt mummel*
Shit va coolt! :bow:
Själv har jag fastnat för det där med RV sista tiden bara. Och vems fel är det?
*blänger mot en westernryttare i Tidaholm* :mad: :love:

Simma runt :confused: E du go eller.
Tror du fått för mkt rv redan. Du eftersökte ett bra ställe vid en rv-damm och det självklara svaret var Vänern. Men det är ju klart, du har närmre till Vättern. Då till den stora frågan, har du ingående pipeline därifrån.

Godkväll...:cool: ...har just återkommit från de arbetandes skara...kollegorna undrade vad det var för en filur som rände runt byggnaderna "donade" vid stuprännorna...:angel:

Jag hade egen vattenflaska med mig:idea:

Vattenflaska *tsss* stackare, det är så det börjar, sedan karaff, hink, tunna, cistern, tankbil, nu är vi uppe i format som Vänern. Ja, läs själv i tråden. *skakar på huvudet*

Bra att du förbereder dej.

Wrangler har som vanligt somnat under takdroppet i hallen och kommer sedan att skylle på uppkopplongen. Jag kan typen vid det här laget. :D

mizz skrev:
Vattenflaska *tsss* stackare, det är så det börjar, sedan karaff, hink, tunna, cistern, tankbil, nu är vi uppe i format som Vänern. Ja, läs själv i tråden. *skakar på huvudet*
Tro mig...skulle jag börja släpa med mig en tunna, eller nåt större än det...så blev det jag som blev inlåst på jobbet:eek: ...

*suck* En gg i tiden hade jag oxå kopplong. *blänger på Dalsland* Det var tider det. Allt hade sin gilla gg, det fick ta den tid det tog. Då höll man folk med rv-problem i strama tyglar och det förkom inget löst folk på buke, f'låt stallet. *mizz med ngt drömskt i blicken*

Ja och inte blir du pippis om du släpar in en större insjö! :eek:
Jag vet. Fråga mina grannar. :crazy:

Aha, flaskan är bara fickpluntan. De större doningarna finns hemma :eek: Busted

Piraja skrev:
Åh, jisses...hur får man fart på Wrangler då?...HALLÅ...OUHOO...eller?
Vete sjutton om det hjälper. Jag har försökt förr men minns inte hur resultatet blev.
Kanske vaknade vraket kanske inte.
Jag minns inte så noga i min RV dimma. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 482
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 290
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar