Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Att det finns så mycke smaskigt i vår underbara värld.
Avbrutna spindelben, kråkbajsar, stenar och all möjlig geggamoja :love: I Love Life och rv med tilltugg :bow:

Dalsland skrev:
Bara du inte försöker smussla ut regnvatten från Dalsland! :mad:

Det är mitt. Bara MITT :devil:
Ha ha ha....jag är en hälsing i mörka småland...och där finns det rv så det räcker åt flera...rör ju inte mitt lager i Hälsingland:eek:

Undrar om det finns nån kategori på Buke-galan som heter "Längsta av moderator oupptäckta undercovertråd"
:angel:
*funderar*

Och rösta.
Blir tre röster va?
Dr Dalsland, sköterskan och jag.

Om några andra röstar också så ligger tråden bra till. I alla fall på Bukegalan. :D

Vilken lättnad. Jag pimplar så mycke så jag hoppas nästan att det inte dyker upp några fler RV anhängare från dalsland.:o
*håller hårt i mina tunnor*

Suck...nu ger jag upp, går ut o dränker uppkopplongen i RV och lägger mig under droppet i hallen :mad:

Bläääää pruttkorv!

Stackare! Men takdroppet tar nog bort den värsta deperitionen ;)

Är det mycke tårar i näsduken så vrid ur den! I ett glas alltså! :idea:
Värt att prova tycker jag.

Många röster blir det. Du kanske också lider av personlighetsklyvning? :o

Var inte det en biverkan på rv?...Annars så är jag väl tre i en, av mig själv, så att säga:crazy: (Småländsk hälsing från Stockholm:angel: )

Det blir tre röster det också...mm....räkna förstår jag mej på :D
Men nu ska jag gå och lägga mej. Har ju en hel dags vattensamlandes framför mej i morgon.

Ha det gott och drick vidare :D

Jag har idag inhandlat vattensäng (tack för tipset ;)) , stora plåtar att göra trattar av, kranar, rör och materieal att göra doftgranar av.
Och till min glädje regnade det idag. Vilken lycka! :bow: :bump: :banana:
Varade dock bara några minuter och jag fick bara ihop en kaffekopp ungefär. Suck.
Men jag har massor på lager så det är ok. :D

Alg-doft. Varför tänkte jag inte på detta. *dunkar mitt huvud i närmsta vägg*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 482
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 291
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar