Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
I hallen?
Sov gott och kolla över hästarna lite extra. Jag har fått droppformade utslag.......hum. Vet inte om det är regnvattnet. Men lite orolig blir man ju.
Detta var det roligaste jag läst på länge!!! Återkommer till kvällen...Tyvärr är det fruset här så det finns inget regnvatten men om jag skrapar ihop lite frost från bilrutan och gräsmattan och lägger i ett glas så det smälter, får jag vara med då?
//marti
Åh, regnvatten använder jag till det mesta! Hästar, ankor, tvätta bilen, vattna växter, skura stövlar.... Försöker få en kompis att skölja sitt hår med det också, för hon har salt i sitt brunnsvatten!
Jag som har ägnat större delen av dagen åt att slanga varenda upptinad vattenpöl i bygden, forslat tunnor, druckit med sugrör från hovavtryck och hjulspår.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.