Regnvatten!!?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Regnvatten!!?!

Föresten....om du får stickningar i halsen under natten så kan det vara isoleringen :eek:
Jag rekomenderar en rejäl blötläggning i en av tunnorna i så fall så sköljer du ner det.
:idea:
Sedan kan du sova gott igen med truten på vid gavel. :D

wrangler skrev:
Jo för min uppkopplong jävlas så med mig! :mad:

Men en rolig nyhet! Det regnar in i min hall :banana: , har satt en hink under så jag har nästan bordsservering nu! :D :rofl: :rofl: Bara att jag går upp imorrn bitti, byter hink, ställer den fulla brevid sängen, sticker ner ett sugrör o njuter.... :idea:

Fyyyy, vad fuskigt.

Jaha, då blir jag ensam då. Lika bra att jag går ut till min tunna.

God natt.

Puh tråden är kvar! *suckar lättat*

Jag är SJUUUK!!!!! :(

Måste bero på att det regnar för lite.....:angel:

Men du lever i alla fall! :bow: :bump: :bow:
Jag är så lättad! Jag trodde ju du hade drunknat i en tunna eller fått skrumplever. :eek: :D

Jag är helt avgiftad nu.
Har skaffat ett stort paraply och håller mej till ren SPRIT i fortsättningen. :D :d

Men wrangler är mer illa ute än jag någonsin varit. (vojne vojne) :cool:

Dalsland skrev:
Jag är helt avgiftad nu.
Har skaffat ett stort paraply och håller mej till ren SPRIT i fortsättningen. :D :d

Men wrangler är mer illa ute än jag någonsin varit. (vojne vojne) :cool:
:rofl: :rofl: :rofl:
:bow: :D Ni ÄR inte kloka.... frågan är om det är regnvattnets fel... eller om det är spritbrist :D

Ordklyveri! Och du orkar med det i ditt skick *förvånad*

Hur sjuk är du? Ska jag lägga min svala hand på din heta panna eller bara maila en Ipren? ;)

Vad?!? :eek: Paraply?!?!? Vad ska det va bra för???

Jag ger alla här regnvatten nu. hästar, hundar, katter, gäster ( i kaffet mohahahaha!!!!!) :D

Viva la regnlever!!!!

Dalsland skrev:
Ordklyveri! Och du orkar med det i ditt skick *förvånad*

Hur sjuk är du? Ska jag lägga min svala hand på din heta panna eller bara maila en Ipren? ;)

Jag kör med brustabletter!... gissa i VAD!!!! :angel: :rofl:

Kranvatten? :confused:
*lika korkad som vanligt men jag e ganska snäll*:p

Det är inte många som har det. :idea: ;)
Och jag är personligen förvånad och förundrad över att den inte flyttats eller radetats. Men lättad som fan!

Viva la wranglers dryckesvanor :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 483
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Följande text snurrar runt lite överallt på fb. Vad tycker den samlade bukeflocken om detta? (Själv anser jag att hästar som skakar...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
16 291
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar