Alltså jag får knäppryck snart
Åkte till hööks med täcket och bildbevis på läckaget på telefonen redo att reklamera och få pengarna tillbaka eller ett nytt täcke.
Då ska de behålla täcket på obestämd tid nu för att göra ett vattentest för att veta om de får i sin tur reklamera till HW.
Det skiter väl för fan jag i! Jag reklamerar till dem ett täcke med tillverkarfel och sen reklamerar de i sin tur till HW, det är deras problem, men nej, nu får jag vara utan täcke i x antal dagar för att de ska utföra ett test på något jag redan har bevisat. Hur hade de gjort om det hade varit deras egna täcke jag reklamerade? Maken på dålig service har jag nog aldrig varit med om. Aldrig mer täcken från hööks, speciellt inte kvalitetstäcken. Om nu deras lilla vattentest (det kunde hon inte förklara hur det gick till) inte då bevisar att täcket läcker, då har jag fortfarande ett läckande täcke. Grattis till mig liksom.
Tjejen i kassan: Men jag har ett rambo som jag har haft i 10 år och det läcker aldrig. 1, Rambo, inte Amigo, 2, Äldre täcken = bättre kvalitet, 3, DET FINNS TÄCKEN MED TILLVERKARFEL!
Märks det att jag blev lite sur?