Oj. Okeej då. Kan vara slirigt nog ändå efter gårdagens regn om ni fick samma mängder som här..Kan ni hålla uppe med regndansandet imorgon? Tills typ 15-tiden? Vi har hopptävling och parkering i hagar som är gammal torvmyr i botten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Okeej då. Kan vara slirigt nog ändå efter gårdagens regn om ni fick samma mängder som här..Kan ni hålla uppe med regndansandet imorgon? Tills typ 15-tiden? Vi har hopptävling och parkering i hagar som är gammal torvmyr i botten
Jo fast det var så torrt och sprucket så mycket rann rätt igenom.Oj. Okeej då. Kan vara slirigt nog ändå efter gårdagens regn om ni fick samma mängder som här..
De hävde eldningsförbudet för oss (Kronobergs län) igår - jag såg det som ett mycket gott tecken !Det har regnat till och från hela natten, dvs det är ordentligt fuktigt (jag tänker INTE gnälla över att det är som ett våtvarmt omslag inne!). Dvs nu kanske jag törs kapa färdig med rondellen
Och ett par mil söderut (ca Sjöbo) strålar solen det är lovat regn idag och jag har dessutom hängt ut tvätt, så det borde komma.Nu står regnet som spön i backen i mellanskåne! Vi har fått en hel del (well, mm i tiotal iaf) de senaste dygnen så förhoppningsvis kan marken ta emot en del nu även fast det kommer snabbt
Verkar ha gått från Kristianstad och över till Malmö, vad jag kan se på kartanOch ett par mil söderut (ca Sjöbo) strålar solen det är lovat regn idag och jag har dessutom hängt ut tvätt, så det borde komma.
Jag ska dock inte gnälla, det regnade hela dagen igår.
Vi här uppe i södra Småland på gränsen till Skåne har också fått rejält med regn...Verkar ha gått från Kristianstad och över till Malmö, vad jag kan se på kartan
Men här, precis norr om Hörby, är det helt mörkt på himlen fortfarande och blåser ordentligt. Riktigt ruggit!
Öser ner till o från här (mellan Hörby o Tollarp) just nu sol.Verkar ha gått från Kristianstad och över till Malmö, vad jag kan se på kartan
Men här, precis norr om Hörby, är det helt mörkt på himlen fortfarande och blåser ordentligt. Riktigt ruggit!