Jag börjar bli lite trött på temperaturen. Det är så KALLT....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag börjar bli lite trött på temperaturen. Det är så KALLT....
Eller hur! Jag nedan mellan vräkandet.Sluta dansa, snälla!! I Skåne i alla fall. Det VRÄKER ner sedan igår, häftiga skyfall med stormvindar. Minst ett skyfall i timman. Min trädgård ligger platt. Och jag har massor med tomater på friland för första gången.....Tack för vattnet men det räcker nu - eller dansa lite långsammare; ett fint strilande natten igenom hade varit finfint!
Japp, den har inte varit nådig bitvis i Holland. Fått riktiga regnruskbilder från mina Holländska hundvänner.Skåningar! Se upp för nu kommer stormen Poly!
Du får jättegärna skicka hit detNu regnar det igen!![]()
Du skulle börjat måla redan för en månad sedan!Regndansandet verkar ju ha fungerat i alla fall... Nu sitter jag och tittar på prognoser och undrar när sjutton jag kommer att kunna måla utomhus igen. Det ska ju regna varenda dag framöver....![]()
Nä... Då var det ju för varmt...Du skulle börjat måla redan för en månad sedan!
Regnet hade kommit tidigare.Nä... Då var det ju för varmt...![]()
Jag gick i skogen både idag och igår, plaskblöttVi har fått nästan 100 mm sedan midsommar veckan men det märktes inte i skogen i helgen. Snustorrt var det.
Ja det kan inte ha varit i wingfield iaf. Inte en där kärren var på kartan blev du blöt.Jag gick i skogen både idag och igår, plaskblött![]()