Registrera på språnrulla

Mickizz

Trådstartare
Halloj! Jag ska på måndag åka till semin stationen för att kolla upp hur mitt sto ligger i brunst. Jag måste då innan registrera henne på språngrulla. Jag förstår inte riktigt hur man gör, finns de någon som vet och kan hjälpa mig? lr tror ni att dom på stationen kan hjälpa mig me det?

Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?

Men måste jag bestämma hingst på en gång? för som ja förstod de så behöver ja bara reg stoet å sen kunna säga till dom på stationen om vilken hingst ja vill ha?
Fast det kan ju vara bra att kolla med hingsthållaren så att hingsten är tillgänglig och inte fullbokad..

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 747
Senast: morgaine
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 400
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V