Regelboken!?

Gordon

Trådstartare
Har nu kollat på wras och rha men var beställer jag regelboken.?
Är det bara en eller flera man ska/bör ha.
Vad är mer bra att ha och veta.

Sv: Regelboken!?

På WRAS går du på Medlem -> Medlemsbutik. Finns bara en regelbok där. Ska du tävla måste du dessutom ha licenser (alt. engångs) samt boskapslicens om du ska tävla med boskap.

RHA är såvitt jag förstått helt fristående från WRAS, så deras regler har inget alls med varandra att göra.

/Ida

Sv: Regelboken!?

På WRAS går du på Medlem -> Medlemsbutik. Finns bara en regelbok där. Ska du tävla måste du dessutom ha licenser (alt. engångs) samt boskapslicens om du ska tävla med boskap.

RHA är såvitt jag förstått helt fristående från WRAS, så deras regler har inget alls med varandra att göra.

/Ida
Hej och tack jag har fixat allt med licenser men de var bara regelboken jag ville ha. Mvh Gordon.:bow:

Liknande trådar

Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 275
Mat Dags för en lättsam tråd! Svärföräldrarna kommer på besök ikväll och vi ska beställa pizza, suttit i en kvart redan och funderat på vad...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 717
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Någon som vet hur man räknar ut vilken brottstyrka på koppel som man bör ha till en viss vikt på hund? Är sugen på att beställa...
Svar
0
· Visningar
386
Senast: Linda_A
·
Hemmet Jag måste inse att jag har ett råttproblem. Förra året fick jag av grannen som är storbonde så han får köpa andra grejer än mig, men nu...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
4 676
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar