Regelbok??

kamomillo

Trådstartare
Var får jag tag på en sk. regelbok :confused:
Har kollat på Wras sidor, men blir ärligt talat inte klok på om det finns att beställa där...

Har också fått tips på att kolla med en närliggande western klubb... men någon sådan finns ju inte! Vet inte ens var den närmsta finns :angel:

Snälla hjälp mej!

Regelboken finns att beställa på WRAS hemsida om du loggar in på sidan och går in under tävling. Den kostar 130 kr och tar ca 4 dagar att få hem.

vilhelmina klubben då?? Annars finns det väl en klubb i kalix tror jag. NWR är förkortningen på den klubben.

Det kan tänkas att vi kommer att sälja regelböcker på High Coast Western Games också (vi gjorde det ifjol i alla fall).

Tack alla snälla :bow:

Jag har faktiskt inte kollat med Wilhelmina western riders.. ( fast jag förstås är medlem där :o)
Men det är ju bara en i klubben som tävlar, så det har aldrig blivit på tal....

Jag får allt åka till Ö-vik å titta på tävlingen :)
Då kan jag köpa en regelbok där :idea:
Junsele i helgen kanske vi får strunta i, hästarna har kommit på att det är kul att rymma, så det blir nog till att bygga nya rymningssäkra hagar i stället :mad:

För en timma sedan författade jag ( i tanken) annonsen som skulle sälja min gula, som bara rymmer... Men han blir nog med mej i allafall :love:

Jag har gått in på WRAS sida, men hittar inte ett ord om regelboken. Kan någon lotsa mig rätt där? För antingen är det jag som är usel att söka, eller så är WRAS webbplats inte är helt lyckad. Har även letat efter någon att kontakta (för att fråga om regelboken), men utan framgång. Hoppas att någon som läser detta och som har känningar i WRAS kan förmedla ett önskemål om bättre exponering av regelboken, som jag tror rätt många tävlingssugna är intresserade av att ta del av.

Jag fattade inte heller hur jag skulle hitta den på wras sida...
Ärligt talat verkar det inte som om wras vill nå ut med information :mad:

Jag ska försöka hitta den i Ö-vik, om vi nu kan åka, vår hundvakt åker bort....
Eller kanske någon vänlig själ vill "langa" en till mej???

Hej du! Som det såg ut nu så hade våran kassör dåligt med regelböcker hemma, så risken finns att vi inte har några att sälja....tyvärr. Hoppas att det löser sig med hundvakt så att du kan komma och titta ändå!

Shit!
Jag skulle vilja hinna få tag på en innan den 13/8 då det ska bli en födelsedagspresent....
Jag hoppas att vi ska hinna komma och titta på tävlingarna i allafall.. :)
Är det inte så varmt kan hunden följa med.

Men just nu deppar jag... :cry:
Hade beställt en westernsadel från ett känt företag, men dom klarar tydligen inte att leverera :(
Fattar inte hur man kan sälja så dyra saker som sadlar, och inte hålla leverans :confused:

Nu funderar jag på att avbeställa den... det var ju nu på fredag jag skulle behövt den!
Vet någon om det finns flera företag som säljer dubbel c sadlar, och som klarar att leverera??

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 978
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 637
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar