Redigera film?

Freeride

Trådstartare
Ni som lägger ut filmklipp där olika sekvenser klippts ihop, vad använder ni för program?
Filmar rätt ofta mina pass och det skulle vara kul att klippa ihop en filmsnutt istället för att bara lägga ut som hela youtube-klipp ;)
 
Sv: Redigera film?

Tack!!
Läste igenom handledningen o det verkade superenkelt, får vi se hur det går i praktiken...
 
Sv: Redigera film?

Jag använder också movie maker. Har allt som jag behöver för att få till dugliga klipp att lägga upp på youtube.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
794
Senast: swemale
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
929
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
403
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag ser det om och om igen. Narrativet att dressyrryttare är rädda för sina hästar - och att det går ut över hästarnas välfärd. Vad...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
13 891
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp