Sv: Receptbelagd medicin
Har missat detta, även om jag svarat på det redan
Jag har fått utsrkivet recept så jag skulle kunna få ta ut en tub till om jag skulle få återfall. (eftrsom den gamla är "gammal" )
Före flughuva king size så fick min häst ögoninflammationer som ledde till stopp i tårkanalerna snabbt. Flyweil och insektsmedel samt ögontvätt, mian egenhändigt sydda flughuvor gck sänder fort.
Jag VILL vara seriös, jag lyssnar och gör som veterinären säger, och jag vill lära mer, jag vill göra rätt
Man kanske alltid skall ta reda på mer än vad veterinären säger
Sedan vi är alla olika, och olika uppmärksamma jag har haft sår på hornhinnan - och ringde ut veterinären på jour då hästen verkade "ögonskydd"
Jag pluppade inte i ögonsalva på eget bevåg
Denna tråd behövs i alla fall
Varför är det okej?
Ögonsalvor ska inte användas mer än i en månad efter att förpackningen brutits sen ska dom kasseras (dvs lämnas tillbaka till apoteket)
Ett öga är verkligen inget att experimentera med!!
Har missat detta, även om jag svarat på det redan
Jag har fått utsrkivet recept så jag skulle kunna få ta ut en tub till om jag skulle få återfall. (eftrsom den gamla är "gammal" )
Före flughuva king size så fick min häst ögoninflammationer som ledde till stopp i tårkanalerna snabbt. Flyweil och insektsmedel samt ögontvätt, mian egenhändigt sydda flughuvor gck sänder fort.
Jag VILL vara seriös, jag lyssnar och gör som veterinären säger, och jag vill lära mer, jag vill göra rätt
Man kanske alltid skall ta reda på mer än vad veterinären säger
Sedan vi är alla olika, och olika uppmärksamma jag har haft sår på hornhinnan - och ringde ut veterinären på jour då hästen verkade "ögonskydd"
Jag pluppade inte i ögonsalva på eget bevåg
Denna tråd behövs i alla fall