F
fnorr
Jag hatade râttor även innan ett âckligt exemplar gnagde hâl pâ elkabeln i Lottas stall och orsakade en tragedi Men hur gör man för att bekämpa dom? Hur gör ni? Lât oss ta kâl pâ dom!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Albatross skrev:Själv brukar jag använda mig av pepparmintsolja (finns att köpa på apotek), råttor (eller rättare sagt, djur överhuvudtaget) avskyr lukten och håller sig därför borta. Enkelt, billigt men effektivt
gul_zebra skrev:Joho, om man har gangsterråttor och utan att ha råttsäkrat
Äh, spela roll om det finns folk som gillar råttor här. Vildråttor ÄR ju skadedjur, det går inte att komma ifrån. Tycker mest bara det är bra att det skrivs för nån gång kan de ju komma hit också så det är prima när det kryper fram tips så man slipper döda sötnosarna
Fast jag kanske är fel person att säga nåt, enligt mig borde ju människor nästan utrotas också typ...
Albatross: Måste skriva in det i råttpärmen, är ju bra att kunna ta till om vi får hit råttor nån gång Då är det ju ändå inte bara grejer som tar skada, de kan ju sprida sjukdomar till mina sötnosar också och det vill jag ju inte