Råttillbehör!!!

snurran

Trådstartare
Var kan man köpa råttburar på nätet???
Min kusins dotter önskar sig en jättestor råttbur till julklapp, men vi vet inte var vi ska få tag i någon.
Ni som bor i Luleå, finns det någon affär därikring som säljer stora burar?

Sv: Råttillbehör!!!

Ni kan ju alltid bygga egen! Billiga garderober finns ju lite överallt (IKEA, Blocket.se, Tradera osv) som exempel. Sen bara fixa dörren så det blir nät och ram, och lacka en jävla massa förstås så det inte tränger in piss och kör på vaxduk för säkerhets skull, och så nån list så inte allt bottenmaterial trillar ur.

Lite extra kul också iom att då kan hon ju göra den lite personlig, med foton och annat på sidorna... Varför inte måla lite råttor och annat på också, eller kanske ge henne giftfri färg också så hon kan måla själv?

Billigt, stort och bra! :bow:

Kolla www.gibbon.se för återförsäljare. Sen är ju "jättestor" ett relativt begrepp, hur jättestor menar du?
Typ som en paddock? :devil: :banana:

Skulle inte ha tittat på den sida... VILL HA ALLT :angel:

Ja men ack så svårt då man verkligen fastnar :angel:

Kolla blocket.se och andra annons sidor på nätet... Gula tidningen finns ju också...

Eller som zebran sa. Bygg en egen!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
Hemmet Vi har, av flera olika orsaker, börjat ha lite tankar kring att eventuellt flytta och "byta stad", men har lite svårt för att veta var...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
8 790
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 970
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar