Saybia
Trådstartare
Om ni fick välja EN hundras i de olika grupperna som INTE är av er egen hunds ras (blandraser räknas alla inblandade raser), vilka skulle det då bli? motivera gärna varför också
(OBS! vill nu bara ha endast EN hundras till varje grupp, vet att det kan vara svårt att välja men ni får tänka till och välja den som känns bäst)
Här finns hundraserna som ingår i de olika grupperna
För mig blir det så här:
Grupp 1
Australian Shepherd - Jag har länge tyckt att de varit så fina , bodde jag så jag hade möjlighet att valla skulle jag ha en sån
Grupp 2
Dvärgpinscher - Tycker de verkar vara roliga och pigga små hundar som är med på det mesta, tror rasen skulle passa mig ganska bra
Grupp 3
Yorkshireterrier - Ville alltid ha en som barn, små och söta
Grupp 4
Långhårig tax - Fanns mycket att välja på *harkel*
Grupp 5
Pomeranian - Tycker om sånt som är litet, haha. Nä, men jag tror den skulle passa mig ganska bra om man tog bort att de kan vara ganska skälliga...
Grupp 6
Dalmatiner - Utseendet tilltalar mig
Grupp 7
Långhårig weimaraner - Hade en bekant som hade en sån och jagade med, tyckte det var en trevlig hund
Grupp 8
Nova scotia duck tolling retriever - Gillar deras utseende kort och gott
Grupp 9
Långhårig chihuahua - En sån SKA jag ha så småningom
(OBS! vill nu bara ha endast EN hundras till varje grupp, vet att det kan vara svårt att välja men ni får tänka till och välja den som känns bäst)
Här finns hundraserna som ingår i de olika grupperna
För mig blir det så här:
Grupp 1
Australian Shepherd - Jag har länge tyckt att de varit så fina , bodde jag så jag hade möjlighet att valla skulle jag ha en sån
Grupp 2
Dvärgpinscher - Tycker de verkar vara roliga och pigga små hundar som är med på det mesta, tror rasen skulle passa mig ganska bra
Grupp 3
Yorkshireterrier - Ville alltid ha en som barn, små och söta
Grupp 4
Långhårig tax - Fanns mycket att välja på *harkel*
Grupp 5
Pomeranian - Tycker om sånt som är litet, haha. Nä, men jag tror den skulle passa mig ganska bra om man tog bort att de kan vara ganska skälliga...
Grupp 6
Dalmatiner - Utseendet tilltalar mig
Grupp 7
Långhårig weimaraner - Hade en bekant som hade en sån och jagade med, tyckte det var en trevlig hund
Grupp 8
Nova scotia duck tolling retriever - Gillar deras utseende kort och gott
Grupp 9
Långhårig chihuahua - En sån SKA jag ha så småningom