Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast de är ju också lite äldre... Sen är ju min bestämda uppfattning att hopphästarna oftast tål mer av både ljud och rörelse, ffa när de tävliat i några år. Dressyrhästar lever nog mer i skyddad verkstad...JM och AF kunde man nog släppt en bomb brevidutan att de rört en min
Nä...Ni som såg Hesslegårds Rubin i verkligheten, vad tyckte ni?
Jag tycker han ser ut som en köttbulle med tråkig hals och bål. Såg han bättre ut på riktigt?
Och att jag tyckt så hela tiden borde framgått också!![]()
Men hörrö Stommen...
Danzas tålde ju till och med rungande taktfasta applåder utan att explodera!
Det är mer än de flesta andra hingstarna överlever....
Filmbevis
Jag har som sagt aldrig sett Rubinen i verkligheten men det känns kul att höra att han rör sig väl eftersom bilden inte gör honom rättvisa.
Jag sitter och tittar på hingtsbilderna i Ridsport och förstår inte varför man klagar på A Dandy Mans exteriör om man inte också klagar på Hesslegårds Rubin. Klart att man inte kan veta hur mycket som är träning och ridning, men jag tycker inte att han ser mycket ut för världen![]()
Nej, kortet gör honom inte alls rättvisa! Jag tyckte att ha hade en härlig utstrålning riden. Mycket power! Men frågan är vilka ston som skulle passa honom. de måste vara mycket ädla för att inte det ska bli för mycket köttbulle. Hur kunde han bli så grov med Rubenstein och angloarab? Lustigt hur generna slår till.![]()
![]()
De båda har ju utmärkta internationella hopp exteriörer och båda är ju helt olika i typen![]()
AF pappa Noren internationella framgångar i hoppning med Kathy Monahan mamman syster med I Love YouOch har även hon tävlat på hög nivå i hoppning och har även lämnat ytterliggare en hingst, Frascator Mail. Den hingst i välden som har flest internationella GP segrar i hoppning genom tiderna. Dottern Jalisca Solier är ju en av de som vinner mest just nu i WC cirkusen. Kan man begära mer?
JM både pappa och morfar är några av de mest framstående fäderna någonsin till framgångsrika hopphästar internationellt som dessutom tävlat internationell hoppning. Hand in Glove har själv tävlat både slätlöp, St George dressyr och internationell hoppning och lämnat en uppsjö med både godkända hingstar och varit ledande fadershingst under flera år. Laudanum behöver knappast någon presentation
Bara fyidet lät som om du inte visste vad det var för hingstar
*kl*
Enligt Tullstorp kommer förutom Wladimir OA och A Dandy Man som Minna visade också CHARON att stå på station hos dem!
JÄTTEROLIGT tycker jag!
Jag tycker rent generellt att mindre stationer verkar ha svårt att få tillräckligt med ston till sina "bra" hingstar som inte är bruksprovsettor och något sådant där riktigt iögonfallande häftigt.
Jämför med Flyinge som verkar få ston till alla sina hingstar alldeles oavsett vad de presterar?
Eller har jag fel nu?
Spelar ingen roll, Charon på plats på Tullstorp innebär att jag får se honom på deras hingstvisning som brukar visas via webcam ju!![]()
Rubinstein är väl inte jätteädel?