UnderStella

Trådstartare
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Poäng får man för placering från och med regional tävling på höjden 110 och uppåt för stor häst.

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
455
Senast: Elo
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 9 10 11
Svar
200
· Visningar
7 173
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 799
Senast: Red_Chili
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 014

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka