Ramla gravid

Jolanta

Trådstartare
Nu har drulle Johanna ramlat 2 dagar i rad, min balans + blodtryck gör att jag tydligen knappt kan stå på plant underlag... :crazy:

Har bara "satt" mig rakt ner/ lite på sidan, alltså inte slagit i magen. Men kan det vara farligt ändå?
 
Sv: Ramla gravid

Nä, det är med all säkerhet ingen fara
När jag var gravid i 8;de månaden så trilla jag ner för trappen i huset och rätt in i julgranen, men det var ingen fara alls
Känner du bebisen röra sig?
Gör du det så är det nog lugnt;)
 
Sv: Ramla gravid

Bebisen sparkar och har sig! :D

Jag var inte direkt jätte orolig, eftersom bebis har sparkat precis som vanligt, men kände att det var bäst att kolla här ändå!

Tack för svaret
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 821
Senast: zarmino
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 955
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 779
Senast: Nixehen
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 790
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp