Ramla gravid

Jolanta

Trådstartare
Nu har drulle Johanna ramlat 2 dagar i rad, min balans + blodtryck gör att jag tydligen knappt kan stå på plant underlag... :crazy:

Har bara "satt" mig rakt ner/ lite på sidan, alltså inte slagit i magen. Men kan det vara farligt ändå?

Sv: Ramla gravid

Nä, det är med all säkerhet ingen fara
När jag var gravid i 8;de månaden så trilla jag ner för trappen i huset och rätt in i julgranen, men det var ingen fara alls
Känner du bebisen röra sig?
Gör du det så är det nog lugnt;)

Sv: Ramla gravid

Bebisen sparkar och har sig! :D

Jag var inte direkt jätte orolig, eftersom bebis har sparkat precis som vanligt, men kände att det var bäst att kolla här ändå!

Tack för svaret

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 294
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 581
Senast: Enya
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 913
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar