Om 40 minuter ger vi oss av... Jösses. Jag borde kanske äta frukost, klä på mig och rasta hundarna?!
Lycka till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om 40 minuter ger vi oss av... Jösses. Jag borde kanske äta frukost, klä på mig och rasta hundarna?!
Någon som ska tävla i helgen?
Hoppas det går bra för alla som ska tävla försök fixa filmer eller bilder också så att jag kan få bli lite mer tävlingssugen själv ska jag försöka träna i helgen, vi har ju en del att finslipa efter förra tävlingen.
Tyvärr blir det dåligt med bilder eftersom jag alltid åker ensam men jag lovar att jag ska tjata om hur fantastiskt kul vi har haft (under förutsättning att det går bra då).
Och du, tänk på att det inte är så mycket kvar på säsongen, det börjar bli riktigt glest med rallytävlingar nu. Har du någon lämplig tävling i sikte så anmäl vetja.
Redan anmält till en med dubbla starter 4 veckor kvar tror jag det är, på samma plats som där vi tävlade förra helgen. Gäller att hålla igång nu när vi börjat!
Och visst tänker jag rätt om jag tänker att du bor långt från Sthlm? Hade det varit så att någon bukefalist skulle tävla i närheten av Sthlm så hade jag gärna kommit för att vara hejaklack och då hade jag kunnat fotografera eller filma också
Startlistan har blivit ändrad och nu går vi först imorgon! Nervööööst. Hatar att vara först
Blir så stressigt mellan banvandring och start. Inte så mycket tid att värma upp och så.
Du kanske kan vara på plats lite extra tidigt och värma upp lite innan banvandringen?
Ja jag tänkte det! Sen kommer jag nog inte vara med hela banvandringen på 8 minuter. Brukar inte ha några problem att komma ihåg banan!
En annan jobbig sak med att starta först är att det tar sååååå lång tid innan prisutdelningen
Har dock tänkt med spårgrejer och lägga ett spår till Dahlia som hon få gå. Bra att passa på när man är på bortamarker!
Själv hade jag gillat att få tävla först, men det enda jag gör innan start är att leka lite. Själva banvandringen går jag numera varje minut av, det känns bra så för mig, även om jag inte memorerar den medvetet Var bland de första att sätta igång när jag tävlade nu med Aysu och var den sista att lämna banvandringen (mot slutet var det bara jag kvar, och när jag sedan var klar så ropade de att banvandringen var slut )