Aja, man kan inte alltid ha rättNej, min heter Sigge men vet vilken du tänker på och har för mig att ägaren är medlem här också, kommer dock inte på nicket...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aja, man kan inte alltid ha rättNej, min heter Sigge men vet vilken du tänker på och har för mig att ägaren är medlem här också, kommer dock inte på nicket...
Ja, henne måste det vara!Kanske menar du @igbest ?
Hennes hund heter Qarusell
Japp det var Qarusell som var tröttJa, henne måste det vara!
Söt!Japp det var Qarusell som var trött
Tävling nästa helg! Längtar Har gått så många gånger för domaren som dömer att jag vet precis vilka moment som alltid kommer med - alltid mycket stå och ligg, tysksvängen, minst ett slalom och idioten. Hoppas bara vi slipper regnet.
Winzi utvecklas väldigt fort och har en härlig attityd när vi tränar. Vi behöver träna mest på sitt-stå då hon antingen vill sätta sig efter att hon ställt sig eller gärna tar några steg framåt innan hon står still. Emellanåt fungerar det dock jättebra så vi tränar på!
Tävling nästa helg! Längtar Har gått så många gånger för domaren som dömer att jag vet precis vilka moment som alltid kommer med - alltid mycket stå och ligg, tysksvängen, minst ett slalom och idioten, Hoppas bara vi slipper regnet.
Idioten?
Haha, spiral?Ja jag kommer inte ens ihåg vad den heter på riktigt nu. Men den med tre koner som man antingen ska runda åt höger eller åt vänster
Yes!Haha, spiral?
Åh. Jag tror att det är den jag ska vara funktionär påKul att läsa om allas status och planer!
Vi har lyckats få två godkända resultat i fortsättning och det vore kul att få ta ett tredje godkänt och titel i år. Här uppe i norr är det väldigt skralt med tävlingar, det fanns egentligen 2 stycken inom något så rimligt avstånd (ca 15 mil) och jag har anmält till den ena. Det är dubbla klasser och tyvärr blev vi lottade till andra reserv i den ena så får se hur jag gör... Det finns en skjutbana i närheten, det är lååångt att köra för en start och jag är bjuden på andra roligheter den dagen men jag har inte bestämt mig än.
Jag tänkter att det vore kul att avsluta fortaättningsklassen i år och satsa på avancerad till nästa sommar men å andra sidan kan jag ju träna för avancerad ändå och ändå tävla fortsättning.