Tack @Lejonelle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackTycker ni skötte er bra båda två @igbest, jag var nämligen där och tävlade också så såg eran runda
Grattis!! Bra jobbat!!lyckades vi få 85 poäng och hennes första kvalificerande resultat var ett faktum
Tävlade med lagotton idag. Hon var taggad till tusen och jobbade super Så himla nöjd med henne.
Ja, det var härligt att se galenpannanGrattis! Vad kul!
Grattis @apocalypsen !! Fint jobbat!
Låter som en härlig och nyttig kurs @mazariin ! Fina bilder!
@hemlig jag tycker också det är väldigt glest i tävlingskalendern under sommaren, det är därför jag ligger i lite nu i maj.
Vad säger alla rally-bukefalister om förslagen till nya regler för 2017? Förslag till nya uppflyttningsregler t ex?
Ja, helt underbartVisst är det härligt @Red_Chili ! När man får den där blicken som säger "Ja matte - kan vi inte göra något mer!"
Imorgon tävling igen för mina små. Pojken ska debutera fortsättningsklass och flickan - fortfarande i löp men på sluttampen - ska göra två starter i nybörjar. Eftersom nybörjarklassena går samtidigt och löptikar ska starta sist får vi gå direkt från ena banan till den andra. Känns sådär men.. två banor har man väl gått på träning utan att det har varit något. Vi får se. Blir det marigt nöjer jag mig med den ena klassen. Bestämmer mig när jag ser hur banorna ser ut.
Lycka till imorgon! Har du med någon som kan filma eller fotografera?