Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, Aysu anmäld till tävling 25 april!
Nu har vi ganska exakt 8 veckor på oss att träna. Det ska vi väl klara ändå tycker jag!
Har ju glömt att uppdatera! Vi tävlade i Kalix förra veckan och kom hem med godkänt lopp på 92 poäng. Jag tyckte att Ila var otroligt ofokuserad och svamligt men tydligen måste det ha känts värre än vad det såg ut.
Nästa tävling är om två veckor i Luleå. Dubbla dagar så med lite tur kanske vi är klar i nybörjarklassen efter det.
Var det du som vann nybörjarklassen idag?
Vi var också och tävlade i Luleå i helgen, igår fick vi vårt tredje kvalificerande resultat i nybörjare och idag körde jag bara halva banan och gick sen ut och belönade
Jag är så himla nöjd med min hund, vi har knappt tränat något alls sen i november, bara korta pass hemma eller ute på parkeringen sista vecken, och vi har dessutom aldrig tränat i den typen av inomhushall och hon fick ingen optimal uppladdning. Visst, vi fick bara 73 poäng igår men då var -10 mitt fel och när vi gick in på planen idag var hon superpepp och gick jättefint den delen av banan som vi gick.
Nu måste jag in på sbk tävling och se när vi kan debutera i fortsättning, och kanske planera in en träningsdejt med @Emor
Förresten, vet ni om titeln registreras automatiskt eller om jag måste göra något? Jag vill inte ha hem diplomet.
Var det du som vann nybörjarklassen idag?
Vi var också och tävlade i Luleå i helgen, igår fick vi vårt tredje kvalificerande resultat i nybörjare och idag körde jag bara halva banan och gick sen ut och belönade
Jag är så himla nöjd med min hund, vi har knappt tränat något alls sen i november, bara korta pass hemma eller ute på parkeringen sista vecken, och vi har dessutom aldrig tränat i den typen av inomhushall och hon fick ingen optimal uppladdning. Visst, vi fick bara 73 poäng igår men då var -10 mitt fel och när vi gick in på planen idag var hon superpepp och gick jättefint den delen av banan som vi gick.
Nu måste jag in på sbk tävling och se när vi kan debutera i fortsättning, och kanske planera in en träningsdejt med @Emor
Förresten, vet ni om titeln registreras automatiskt eller om jag måste göra något? Jag vill inte ha hem diplomet.
Vilken kul tråd!
Jag och min flat Klara gjorde vår rallydebut i söndags. Jag var sjukt nervös så vi drog på oss en del dumma missar, bland annat så kunde jag absolut inte stå stilla så fick några "samlar inte fötterna"-fel... Klara tyckte dock att det var väldigt kul, var lite rädd att hon skulle slå över och få för sig att ha dragkamp med kopplet mitt i alltihopa, men hon höll sig tills vi hade gått i mål. Och tycker att hon var väldigt följsam.
Har kollat in fler tävlingar nu under våren, känner mig jättetaggad! (och funderar på om jag ska våga starta familjens andra sjövilda flatt också, med risk att skämma ut mig..)
Hur går det för dig @Red_Chili blir det tävling i helgen?
Vi gjorde debut officiellt i helgen som gick och det gick faktiskt jättebra så vi kom hem med 98 p och ett andrapris.