Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittar ett PM till en tävling med gällande regler och där står att lättare täcke är godkänt vid regn/kyla? Det vore i sådant fall helt underbart eftersom vår tävlingssäsong på så vis kan förlängas
KL
Klubbmästerskapet avklarat, och vi kom på ANDRA PLATS!!
91poäng, vilket jag är supernöjd med! Hundis var ganska slö, så vi fick ett "nos", nån "sen", och förvirrad matte skapade någon bris-trea dessutom. Jag är jätteglad och nu väntar vi bara på den där förbaskade tävlingslicensen så vi kan komma ut och tävla på riktigt.
LYCKA TILL ni som skulle iväg imorgon
GAH! Jag blir knäpp!
Vi åkte och tävlade idag, trots att jag var sjuk.
Wahidah var såååå duktig! Hon hade samma underbara attityd som under riktigt bra träningspass(!) och det kändes bara toppenbra.
MEN så klantade jag mig så rejält att vi fick 26 minus bara för sådant. (Två gånger väntade jag på henne så att hon kunde sätta sig bredvid mig efter att ha suttit framför och sedan lite småfel).
Totalt fick vi 65 poäng. TÄNK om jag inte hade klantat mig, vi hade lätt kunnat få iaf 20 poäng mer... BLÄH!
Men åh, jag har världens bästa lilla saluki iaf. Och jag träffade två bukemänniskor