Ja men hör av dig annars, här finns sovstuga om du tar dig upp hit. Men köra själv är såklart smidigare, håller tummarnaBor i Umeå! Annars hade det varit perfekt men jag får nog besked på torsdag om körningen hoppas jag så hinner isåfall anmäla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men hör av dig annars, här finns sovstuga om du tar dig upp hit. Men köra själv är såklart smidigare, håller tummarnaBor i Umeå! Annars hade det varit perfekt men jag får nog besked på torsdag om körningen hoppas jag så hinner isåfall anmäla!
Vad är det som gäller för hindret, får det se ut hur som helst?
Jag skulle lätt ha åkt dit, om de haft nybörjar- och fortsättningsklass samma dag... Att åka från mig till Uppsala två dagar i rad känns inte lockande även om det egentligen inte är så långt. Är inte heller helt förtjust i att de kör det så att man måste vara där hela dagen om man ska göra dubbla starter. Bättre när de fixar så att man kan vara där halvdag.Någon mer som ska till UBK helgen 7-8/10? Misstänker att jag inte blir ensam bukemänniska där iom att de kör samtliga klasser. Vi är ju några stycken som håller till i trakterna ovanför Stockholm
Jag skulle lätt ha åkt dit, om de haft nybörjar- och fortsättningsklass samma dag... Att åka från mig till Uppsala två dagar i rad känns inte lockande även om det egentligen inte är så långt. Är inte heller helt förtjust i att de kör det så att man måste vara där hela dagen om man ska göra dubbla starter. Bättre när de fixar så att man kan vara där halvdag.
Vi satsar på Bro-Håbo istället, den 22a. Då kommer även Aysu få tävla
Skickar PM!Förstår dig... Bro-Håbo hade jag gärna åkt till jag med, är tyvärr svårt att ta sig dit med buss bara.
Jag tyckte att det gick så dåligt att det kanske skulle bli typ 40p men det blev kvalificerande i vår första fortsättningsstart trots att jag glömde väskan hemma med leksak och korv..
Två starter i avancerad idag resulterade i uppflytt till mästarklass! 90 poäng på första och en fjärdeplats. 92 poäng på andra och en delad förstaplats! Nu tar vi rallypaus!
Stort grattis till er båda!
Klart du ska våga! Kanske du kan hitta någon träningstävling/inoff eller liknande att testa på? Med tanke på hur otroligt fina poäng ni fick idag så lär det ju gå utmärkt även i mästarklass bara du tränar inför detTack! Vette tusan om man vågar ge sig på mästarklassen Får bli nästa år isåfall!
Klart du ska våga! Kanske du kan hitta någon träningstävling/inoff eller liknande att testa på? Med tanke på hur otroligt fina poäng ni fick idag så lär det ju gå utmärkt även i mästarklass bara du tränar inför det
Undrar om vi tränar på samma ställe eller om fler har samma upplägg.Åkt och tränat två ggr hos en som har banor tävlingslikt. Sjukt jobbigt då det är 3-4 skyltar brevid varandra då det är allt från nybörjare till mästarklass på samma bana. Man få fokusera mer där än på tävling