Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fel tråd kanskeLigger nerbäddad hos Ammos uppf. Vi har kört IPO både under fredag kväll o idag. Vi är rätt sega båda två men vi ska köra ett pass imorgon med
Älskar att se Ammo i skyddet, han tkr det är SÅ kul!
Haha ja. Dumma mobilFel tråd kanske
Visst gör det inget att man ser konturerna av leksaken i ryggfickan på västen? Jag vart osäker så jag tog inte med leksaken men skulle vilja ha med den. Den sticker alltså inte ut men man ser att själva fickan buktar ut. En kampis m boll i änden..
Vårt största problem är stå-momenten. På träning ställer han sig klockrent (oftast) på kommandot "stå" och ibland får jag hjälpa honom med handkommando, dock bara något framför, över honom. Men på tävling får han bly i röven alltså, den dimper ner så gott som alltid. Måste, för att han skall ställa sig, ha handtarget på "stå", vilket leder till fys såklart. Hur arbeta bort den tunga rumpan?
Värdera upp det? Använd bättre belöning när du tränar stå? Vi hade problem med väldigt sneda stå men det är ju inte riktigt samma.
Nu får ni ju himla fina poäng ändå
Hmm ja, får tänka ut något bra. Det svåra är ju att det enbart är i tävlingssituationer haha... Tack! Oftast är jag övertydlig och kör på targethand inne på banan, för -3 för nosdutt är bättre än -10 för felövning Men vill ju självklart jobba bort det helt!
Vårt största problem är stå-momenten. På träning ställer han sig klockrent (oftast) på kommandot "stå" och ibland får jag hjälpa honom med handkommando, dock bara något framför, över honom. Men på tävling får han bly i röven alltså, den dimper ner så gott som alltid. Måste, för att han skall ställa sig, ha handtarget på "stå", vilket leder till fys såklart. Hur arbeta bort den tunga rumpan?
Allt verkar ta en evighet när det gäller SKK. Har dock inte provat beställa diplom men allt annat tar ju tid så (ja e int bitter )Hur lång tid brukar det ta innan man får diplomet på posten?
/Otålig
Det var det svaret jag inte ville ha! Men titeln är reggad nu iaf så jag hoppas att de snabbar på!Allt verkar ta en evighet när det gäller SKK. Har dock inte provat beställa diplom men allt annat tar ju tid så (ja e int bitter )
Har för mig att det tog ca en vecka för mig att få Aysus diplom. Upplevde inte att det tog speciellt lång tid iaf, däremot skulle jag inte bli förvånad om det tar lite längre tid nu när folk är på semester osvHur lång tid brukar det ta innan man får diplomet på posten?
/Otålig
Hur lång tid brukar det ta innan man får diplomet på posten?
/Otålig
Man bedöms från man kliver in på bana. Gå fram till startskylten, sätt hunden och sen fortsätter du när ni är redo, domaren säger bara till när ni får gå in på banan.Har en liten fundering. Hur är det egentligen vid startskylten? Sätta hunden och efter sittandet fortsätta banan eller ska man vänta på signal från domaren där?
Måste ha missat detta på kursen (där sa de inte att man skulle vänta på startsignal vad jag minns).
Tänkte debutera i nybörjarklass om några veckor så det kan ju vara bra att veta.