Amk
Trådstartare
Jag har en häst född -05 som jag har tänkt köra in. Hon har haft sele på sig fyra gånger utan att reagera. Jag har börjat tömköra henne, vilket går bättre och bättre. Ibland har hon dåligt tålamod när det gäller att stå kvar i halterna, men hon gör bra halter i övrigt. Jag har haft en draglina med kätting på e sida i taget. Kättingen har gått emot benen både högt och lågt, och hon reagerar inte ens med att dra undan benet.
Jag ska resa utomlands om en månad, och har tänkt lägga tiden till dess på inkörning. Eftersom jag är nybörjare på detta ä jag osäker på om jag går för fort fram. Nu har hon ju gått med denna draglina två gånger, ska jag börja med två draglinor? Hon måste bli bättre när det gäller att svänga för tömmen, men det kan jag ju öva på samtidigt som hon går med linor?
Jag ska resa utomlands om en månad, och har tänkt lägga tiden till dess på inkörning. Eftersom jag är nybörjare på detta ä jag osäker på om jag går för fort fram. Nu har hon ju gått med denna draglina två gånger, ska jag börja med två draglinor? Hon måste bli bättre när det gäller att svänga för tömmen, men det kan jag ju öva på samtidigt som hon går med linor?