Räcker vacc-intyget?...

L

liten82

... På lydnadstävling eller kräver dom också stamtavla?
Jag har fått Lewas vacc-intyg uppskickat, på de står ju även hennes namn och reg nr. så jag tycker att det borde räcka?

Sv: Räcker vacc-intyget?...

Ja, jag tycker också det.. Hittar inget om det på sbk iaf.
Jag får väl ringa och fråga i morgon om ingen vet kanonsäkert.

Åh, ska ni tävla? Hur går det för er annars då?

Håller tummar och tår för att det går bra för er:)

det händer ju att de scannar, så "chipintyg" kan vara bra att ha med sig. men oftast är det ju bara vaccintyget man behöver. stamtavla behövs inte.

Räcker med vaccinationsintyg. Har dock alltid haft med stamtavla för säkerhetsskull men aldrig behövt visa det på någon lydnads tävling. Lycka till på tävlingen. Vilken klass ska ni tävla i?

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 456
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 445
Senast: Hermelin
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur