Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Totalt onödigt tycker jag.
Hundarna är ju mycket finare " naturliga " och varför göra det för att sen raka hunden?
Då kan man ju lika gärna måla sig på sig själv...
Håller med, finns många raser vars utsällningspäls måste vara minst lika påfrestande som detta...
Jag tycker varken och sådant här eller en massa kläder hör hemma på hundar. Halsband och koppel eller ett varmt täcke som man ändå måste ha kan ju få vara fina men inte mer än så.
Rubbat och obegripligt för min del men rätt oförargeligt. Det är ju inte värre än en genomsnittlig hundutställning när hundarna sitter i bur, putsas och fönas för att paradera runt ett par varv i en ring.
Kläder & Bli fin Rör mig inte i ryggen hur folk klär sig..
Själv går jag runt i thermo overall när det kallt och ser ut som en mupp, bor som tur är ute...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.