Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja han är som en liten studsboll ute, helt underbart att se!
Dock är han lugn inne och ligger helst och sover i soffan
Han börjar bli mer kontaktsökande också, när han är lös går han oftast max 20 meter framför och sen stannar han självmant och väntar på en. Likadant om han halkar efter och sen springer i full fart så tvärnitar han när han kommer för långt framför och står och väntar på mig, jätteduktig är han!
Paradiset: Vad fin han är!
Paradiset: Så du har också en riktig guldklimp?
Jag vet faktiskt inte hur hög han är, han ska enligt uppgift vara någon cm för hög för att vara mellanpudel, men jag tycker han ser jätte liten ut och skulle aldrig gissat på att han var över vuxen, så jag har faktiskt ingen aning, kan ta och mäta honom ikväll och återkomma!
Mumorsan: Absolut, han är verkligen jätteduktig och det är så kul!
Vi fixk honom till 44 cm igår, han är 45 lång (har dock strl 50 på sitt täcke, strl 45 vart för kort ? )
Passade även på att mäta honom, är sugen på en sele till honom. Har en sele jag hade till cairnen här hemma, men den sitter inte så bra på honom, den glider på sniskan. Har ni sele på era vovvar och vad använder ni isf? Gärna en med reflexer, bor ju i norrland där det är mörkt halva året
Håller helt med dig angående strl, mellanpudeln är ofta lite liten, så nästa pudel blir modell stor då det känns lite mer rejälare. Min hoppar, och mig gör det ingenting, jag är ju lång, 180, så det är rätt skönt att inte behöva böja sig ner för att klappa på honom då
Lupin: Men vad kul med valpis! Bilder är ju ett måste
Den där såg bra ut!
Jag sitter och spanar på tradera (inte alls beroende nej nej ) och där är det ju olika selar ute, men det är så svårt, ibland skriver dom ut te x strl 4, jaha? Inte för att det är några enorma summor det handlar om men budar man hem någonting vill man ju ändå att det passar...