puckad fråga

LillaMy84

Trådstartare
Jag är tävlingssugen!!!
Enda problemet är vart man hittar tävlingar??? Har ju lite önskemål att det ska vara blåbärs/clearroundstorlek på klasserna och gärna på lite mindre klubbar där ingen känner oss:D
I närheten av Göteborg ska det helst vara....
heeelp:bow:

Sv: puckad fråga

Inte puckat...!

Lite större tävlingar (fr. regional och uppåt) hittar du på Svenska Ridsportsförbundets hemsida, http://www.ridsport.se

Mindre lokala tävlingar hittar du på ditt distriktsförbunds hemsida (och adressen dit hittar du också på ridsp. hemsida)

Hoppas du hittar några som passar!

Sv: puckad fråga

Och klubbtävlingar/CR brukar man hitta på resp. klubbs hemsida. Det brukar räcka med att vara medlem i klubbarna för att kunna starta.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Hajfisk
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 529
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 407
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 786
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar