Jag har ett litet bekymmer... jag går i terapi en gång i veckan hos psykolog en timme eller 45 min. Jag har bara jobbat deltid innan och således har jag varit där på min fritid. Nu kommer jag gå upp till heltid. Hur sjutton ska jag kunna gå till psykologen på arbetstid. Jag jobbar typiska 8-17 tid och psykologen jobbat ju detsamma? Jag har inte skrivit på något avtal än. Jag vet att vissa på min arbetsplats har flextid. Vilket skulle innebära att man kan ta en halvtimme lunch istället för 45 min och då tjäna in en kvart varje dag som jag kan använda för att gå en timme tidigare en dag och kanske hinna beroende på hur min psykolog jobbar. .
Jag hade hoppats slippa berätta att jag går hos psykolog, mest för att hon vet att jag mått dåligt tidigare och jag vill inte att hon ska tvivla på mig nu när jag fått chans till heltid.
Hur gör andra som går hos psykolog som jobbar heltid?
Jag hade hoppats slippa berätta att jag går hos psykolog, mest för att hon vet att jag mått dåligt tidigare och jag vill inte att hon ska tvivla på mig nu när jag fått chans till heltid.
Hur gör andra som går hos psykolog som jobbar heltid?