Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ingen diagnos mer än att jag tidigare varit sjukskriven i omgångar med lättare och måttlig depression. Har dock insett att det här är kroniskt och något som aldrig verkar lämna mig. Så fruktansvärt less på att känna mig udda, som det svarta fåret och aldrig att få känna att jag är riktigt nöjd över tillvaron. Det är mörkt ibland.
här är en till med ASJag har depressioner och ångest. Jag har även relativt svårt självskadebeteende. Den här hösten / vintern är det värsta det har varit på över 10 år. Jag har varit sjukskriven sedan augusti och inlagd i omgångar under vintern.
Jag har också asperger vilket ger mig en del sociala problem.
Har du inte fått nån traumabearbetning alls efter kukaset?Väntar fortfarande på KBT för traumabearbetning och ångesthantering.
Nix, inte ett dugg. Eller jo, stödsamtal med uska. Vilket iofs varit bra ibland men ingen regelrätt traumabearbetning.Har du inte fått nån traumabearbetning alls efter kukaset?
Det var väl ganska längesen nu?! Kommer ihåg din tråd men kommer inte alls ihåg när det var.Nix, inte ett dugg. Eller jo, stödsamtal med uska. Vilket iofs varit bra ibland men ingen regelrätt traumabearbetning.