Sv: PS3 spel

Åh, ska kolla in dem! Jag har rätt specifik smak på gott och ont, det positiva är väl att jag inte spenderar för mycket tid med att spela.
 
Sv: PS3 spel

Jag har världens bästa pojkvän! Jag visade honom den här tråden och nu har han köpt Dragon Quest - Journey of the Cursed King åt mig! :love:
 
Sv: PS3 spel

Blur är ett fantastiskt roligt bilspel! Som är en modern version på Mario Kart typ, man prejar av och förstör för de andra tävlande med hjälp av olika saker. Fast istället för tecknat då så är det ju "på riktigt". Jag har alltid gillat Gran Turismo spelen, och bara spelat 5:an lite snabbt men det är ju också ett tips. Fast då tycker jag Blur är mycket roligare i längden, speciellt om man spelar flera stycken. :)

(läste inte genom tråden först så såg inte om någon annan redan tipsat om det)
 
Sv: PS3 spel

*kl*

Smiter och och efterlyser tips på spel till PS3 som man kan spela två stycken och som inte är bilspel, fightingspel eller singstar/frågesport etc.

Kan också rekommendera Uncharted-spelen, nr 3 i ordningen kommer i november.
 
Sv: PS3 spel

Har inte provat än, vill bli klar med FF XII först. Nu har jag ju spel så jag klarar mig till midsommar... :D Men tack för tipset, jag får återkomma med recension!
 
Sv: PS3 spel

*kl*

Smiter och och efterlyser tips på spel till PS3 som man kan spela två stycken och som inte är bilspel, fightingspel eller singstar/frågesport etc.

Kan också rekommendera Uncharted-spelen, nr 3 i ordningen kommer i november.

Tipsar om Resident Evil 5 samt Borderlands.
Army of Two 40th day (krig typ) finns också, men är ett riktigt skitspel på de flesta plan. Ettan är mycket bättre.

Går också att spela igenom Call of Duty World at wars (krig) SP-kampanj i co-op.

Call of Duty Black ops (krig), går att spela två på online, men kontroll nr 2 har inget eget konto utan kör (på Xbox kan vara inne på två konton samtidigt, ej möjligt på ps3).

Finns ju en del spel från Playstation store som är lite roliga att spela två på också.
 
Sv: PS3 spel

Jag och tjejen har fastnat helt och hållet för LOTR return of the king till PC i CO-OP dvs vi spelar ihop på skärmen, vi ser båda våra karaktärer och vi utför uppdrag tillsammans.. riktigt kul om man har sambo och kan spela regelbundet!

Annars så är de ganska kul som de är, finns nyare LOTR spel till PS3, ex conquest.. det skall finnas co-op på det också men inte spelat.

PS3 är kompatiblemt med gamla PS1 & PS2 spel, bara att stoppa in skivorna så fungerar det. Däremot så har jag hört rykten om att den senaste ps3 konsollen (som kom innan slim) samt nya SLIM inte stödjer det?
 
Sv: PS3 spel

PS3 är kompatiblemt med gamla PS1 & PS2 spel, bara att stoppa in skivorna så fungerar det. Däremot så har jag hört rykten om att den senaste ps3 konsollen (som kom innan slim) samt nya SLIM inte stödjer det?

Så vitt jag vet är det bara den allra första PS3 som stödjer äldre spel tyvärr...
 
Sv: PS3 spel

PS3 är kompatiblemt med gamla PS1 & PS2 spel, bara att stoppa in skivorna så fungerar det. Däremot så har jag hört rykten om att den senaste ps3 konsollen (som kom innan slim) samt nya SLIM inte stödjer det?

Det är enbart 60 GB-modellen som är bakåtkompatibel. Det var den allra första modellen som kom ut. Ingen av de senare är bakåtkompatibla, därför inte heller slimmodellen.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 808
Senast: Klara
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 759

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp