Problem vid utskrifter!

Grana

Trådstartare
När jag ska skriva ut något så får jag bara med halva sidan.
Texten "drar" sig åt höger, så på vänster sida är pappret oskrivet och sen fattas det massor av höger sida på texten.

Var ändrar jag så det blir rätt igen? Jag vet vi var och grejade för ett tag sedan med något annat på datorn, det är möjligt jag gjorde något då som jag inte vet om :crazy:

Någon som kan hjälpa mig?
 
Sv: Problem vid utskrifter!

Arkiv (längst upp till vänster på varje sida)
Utskriftsformat

kanske? :confused:
 
Sv: Problem vid utskrifter!

Tyvärr, har redan kollat det.
Vi tror nu att det kanske började när vi uppdaterade explorer. Så i går installerade jag om skrivaren, men det hjälpte inte heller.

Jag kan skriva ut från word mm, men inte från sidor på nätet.
 
Sv: Problem vid utskrifter!

Puttar upp...

Kanske nån vet som inte läst tråden. Fungerar tyvärr fortfarande inte.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 870
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
645
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 794
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 212
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp