Problem med zipfiler

gul_zebra

Trådstartare
Försökte kolla lite bloopers och annat från KF. De var dock i zip och gick inte att kolla på... Hur ska jag bära mig åt för att kunna se de? Något speciellt program som behövs, något man kan "gå runt" för att kunna se, något annat?
 
Sv: Problem med zipfiler

Ladda ner winzip och packa sen upp filerna.
 
Sv: Problem med zipfiler

Tackar!
Ska höra om papps kan fixa det sen då, själv lär jag väl krascha datorn om jag försöker själv :D
 
Sv: Problem med zipfiler

Som renkött säger. Winzip!! :bow:
Jag skulle aldrig överleva utan det programet.
Det är busenkelt att tanka hem och installera, ännu lättare att använda ;)
 
Sv: Problem med zipfiler

jo, om du laddar ned "utvärderings-versionen", i för sig kommer det upp ett meddelande om registrering varje gång man använder det, men det är bara att klicka bort...
 
Sv: Problem med zipfiler

"Utvärderingsversionen"?
Man kan prova på programmet i 21 dagar och därefter får man köpa en licens för $29.
Det är möjligt att man kan komma undan det där på något sätt; det vet jag ingenting om.
 
Sv: Problem med zipfiler

Jag har inte betalat en krone för mitt.
Får inte heller någon påminnselse om registrering. :p
Jag tankade bara hem det.
Inget mygel eller olagligt alls.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
949
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Har nyss flyttat och körde tvättmaskinen för första gången idag. Den är ur funktion, centrifugeringen fungerar inte. Vad jag kan läsa...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 829
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 599
Senast: Unafraid
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 743
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp