Hårbotten kliar efter dusch

Har också haft besvär med kliande hårbotten. Lacordier schampo + balsam (eko produkter av frisörkvalite), oljebehandling i längder och hårbotten 1-3 gånger i veckan låt sitta 1-4 timmar samt äppelcidervinäger skölj vid behov har hjälpt mina besvär. Samt att inte gå för länge utan att tvätta. Jag gör egen olja på svartkumminolja, gurkmeja extrakt och eterisk olja rosmarin pepparmynta Tea tree
 
Har också haft besvär med kliande hårbotten. Lacordier schampo + balsam (eko produkter av frisörkvalite), oljebehandling i längder och hårbotten 1-3 gånger i veckan låt sitta 1-4 timmar samt äppelcidervinäger skölj vid behov har hjälpt mina besvär. Samt att inte gå för länge utan att tvätta. Jag gör egen olja på svartkumminolja, gurkmeja extrakt och eterisk olja rosmarin pepparmynta Tea tree

Jösses. Den tiden finns inte för mig, tyvärr.
 
Daxxin psoriasis? Fungerar solklart bäst för min hårbotten. Använder inpackning och balsam som mina längder tycker om. 😊
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 536
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp