Prisutdelning?

S

sannavikstrom

Har en fundering om prisutdelning, jag ska tävla lok/reg hoppning i mars och undrar hur prisutdelningen går till egentligen, eller egentligen mer NÄR dom är.. Har bara tävlar crear rounder innan och där är det ju inga prisutdelningar. Jag tävlar ponny och eftersom det är så många klasser på en ponnytävling så har man väl prisutdelning efter varje klass eller? Låter i alla fall mest logiskt för annars måste man ju vänta hela dagen.. Om man nu skulle bli placerad ;)

Sv: Prisutdelning?

Prisutdelningen är efter din kategori i klassen eller vad man ska säga. ex. när alla c-ponnyer har hoppat klassen är det prisutdelning för dem, sen hoppar d-ponnyerna och efter det är det prisutdelning för dem. hoppas du förstår ;)

Vad är det för skillnad på lokal och regional?:confused:

Aaaa... Fattar typ. Så en regional tävling är typ som en lokal fast med svårare klasser och tuffare konkurrans, eller?

aa, plus lite andra regler, ex. man blir utesluten efter två vägringar istället för tre och sånt ;)

Liknande trådar

Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 640
Senast: Cambrie
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 834
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Innan jag skriver dethär så vill jag förklara en sak. Och det är att endel kanske kommer tro att dethär är nåt som jag har be stämt NU...
Svar
8
· Visningar
1 299
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka