Prince Juliano igen

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sacramento_Song
  • Startdatum Startdatum
S

Sacramento_Song

Vet någon när han ska starta, sitter verkligen och lusläser tidningen för att se när han ska göra sin nästa start men hittar aldrig nåt, missar det antagligen. Alla ni som sitter och tittar startlistor på travsport.se å så kan väl infomera mig lite då och då när han ska starta? :rofl:

/Nathalie

Sv: Prince Juliano igen

Varför går du inte själv in på travsport och tittar på just den hästen? :confused:

Det är ju inte för anstränagnde att göra nån gång om dagen (som att kolla den här tråden typ?)

Apråpå det.. lite OT.. jag tycker travsport.se borde ha en prenumerations funktion. så man kan få premuniera på vissa hästar man är intresserade av så kommer det mail om det händer något. :) För lite drygt är det faktist att titta efter fall alla hästar man känner till ska starta..

Apråpå det.. lite OT.. jag tycker travsport.se borde ha en prenumerations funktion. så man kan få premuniera på vissa hästar man är intresserade av så kommer det mail om det händer något. :) För lite drygt är det faktist att titta efter fall alla hästar man känner till ska starta..

Ja det kan ju ta ett tag.... :D

Frågan är hur stort det skulle bli, förmodligen fört dyrt???:confused:

njaa.. det är inte säkert.. att skicka ut ett automatiskt mail när något händer tror jag inte är särskilt dyrt.. Jag tror personligen att STC skulle kunna tjäna på det. Så skulle även lite mindre travintresserade människor få ett mail när deras favorithästar skulle starta och då spela på dem. eller kanske till och med besöka travbanorna när de startar..

vet inte hur många gånger jag märkt först i efter hand att någon startat som man lätt hade velat åka och titta på..

KL

mailade och frågade STC fick svar nästan direkt
dom gav mig denna länk! http://trav.spelboken.se/

Tänk att man aldrig stött på den förut..

:bow:STC's kundtjänst:bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 200
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 070
Senast: MML
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 623
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar