Presenttips

A

Amira

VAR kan jag hitta fräcka inredningsprylar med hästdesign?? Ska köpa en födelsedagspresent till en "som har allt" för hästen i stallet, men i huset finns ingen "hästsjäl" som jag vet att hon vill ha! Hjälp tack:bow:!

Sv: Presenttips

Vision of home har trevliga bokstöd med hästhuvud. Sen om de säljer via nätet har jag ingen aning. De har även en häst ståendes...
http://www.pixbox.se/pic_show_id25917700.html där är de hemma i mitt vardagsrum...
Sen är det ju alltid trevligt med Canvastavlor på sina egna hästar tycker jag.... Kanske en sådan på presentkort?

Jättebra idé, tack! Ska undersöka var det finns att köpa. Snyggt du hade hemma förresten!

Hihi! Tack! Här är allt lite kvar att pyssla med i varje hörna men just nu läggs krutet på stallbygget utanför...

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 268
Senast: Mabuse
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar