Sv: Presentera era inkörningsprojekt.
*kl*
Ansluter till tråden, jag hoppas det är ok!
Jag håller på att köra in min gamla fina Loppan, 21 år (snart 22...). Jag var på g att köra in henne för 4-5 år sedan, men fegade ur och körde istället in hennes son som tvååring då. Men nu tänkte jag att det skulle bli av. Jag har galna planer på att köra dem i par sen. Sen, efter att jag lärt mig köra enbet, jag är ju totalt grön inom körvärlden...
Hon är mycket lugn stabil i temperamentet men en pigg och vaken dam, på gränsen till het när hon tycker något är kul. Men hon lyssnar alltid på sin matte (
). Vi har just börjat tömköra, hon har fattat grejen och tycker det är riktigt kul. Jag har byggt och rivit många hinderbanor med Loppan i tygeländen, så hon är rätt van vid att det släpar saker vid sidorna av henne, och vi har också tolkat efter henne tidigare utan minsta problem.
Men vi kommer ta det riktigt lugnt och långsamt under inkörningen. Om inte annat för att det är rätt lågprioriterat då jag har två unghästar under ridutbildning och ägnar hela helgerna åt inkörningskurs med syrrans tvååring.
Vi får väl se när vi börjar släpa däck...
Än så länge har det inte hunnit bli några bilder i körmundering. Det är ju MÖRKT hela tiden...
...men jag bjuder på en sommarbild på min dam så länge!