Presentationstråd

Sv: Presentationstråd

Tack! :)
Jag är glad för den bilden... Ändå har det hänt mycket under hösten, så det skulle vara jättekul att ta nya bilder nu, se om det syns någon skillnad i kroppen.

Oki, här kommer några på mig och Hrekkur också.

Här är vi på väg från den lilla hagen vi har framför stallet. Perfekt att duscha i osv.

HrekkurJagHage.jpg

Här busar vi när vi klickertränar.

HrekkurJagar.jpg

Här gosar vi i hagen, inte så tjusigt med flugmasken kanske.

HrekkurKelar.jpg

Här är vi på kurs för Birgitta J. Bilden är från januari-05

d922f977.jpg

Och så en töltbild. den är från när jag bara haft Hrekkur i några veckor.

Toltliten.jpg

Så nu får du se Susan, ingen grabb :D

OA

Så här såg vi ut förra vintern. Den mellersta bilden visar hur vi såg ut på den senaste tagna uppsuttna bilden jag har på mig och min häst. Det är tagen i aug -05. Jag är överlycklig då vi placerade oss i första starten. Jojje ser lika "vaken" ut som vanligt. Vilken Happy Athlete! :love:

Nedre bilden är Jojje från Flyinge i höstas, men det är inte jag som rider. Det är till Susan som efterfrågade en Flyingebild. Lite stor, sorry!

Mvh Monika

maries12.jpg

tvlingaug05002.jpg

Flyinge05003.jpg

Jaaa! Ta nya bilder, vill se mer!!:bump: Det vore roligt om du kunde berätta lite om din häst! Allt det vanliga och sen lite hur du burit dig åt med hans utbildning!!:banana:

Tjena sadelfreaket!

Det är en Amerigo DJ på båda bilderna. Dags att byta ut den nu dock,(till salu-smygreklam:o ). Hästen har börjat röra sig så mycket att jag behöver mera stöd. :p

Mvh Monika

Curtis skrev:
Tjena sadelfreaket!

Det är en Amerigo DJ på båda bilderna. Dags att byta ut den nu dock,(till salu-smygreklam:o ). Hästen har börjat röra sig så mycket att jag behöver mera stöd. :p

Mvh Monika

Haha, av alla de trådar jag skrivit på buke är minst en tredejedel om sadlar. :D

Jag PM:ar. :angel:

Det är mycket som är på walk about nu i lägenheten, bland annat några bilder jag skulle visa till en annan tråd .... Allt dyker upp så småningom, någon gång.

Jag kan inte presentera mig rakt, kort och enkelt, och så är jag hästlös nu, och tänker absolut inte börja med Akademisk ridkonst, däremot hålla mig i området till klassisk och barock isåfall.

Men jag skall visa min racerbil - Formel 1 Mickey - korsningen Fullblod-Russ, och så lägger jag en länk till min *akademiska forsknings tanke-blogg* som har en liten bild på mig, som jag såg ut just den dagen den togs i höstas.

Mickey först

Kolla in grabbens ben - to die for! Han hade de snyggaste benen av alla som jag sett och så himla snygg rumpa också.

Mickey i hockeyfrilla!

mickey1.jpg

Så HÄR skall jag kunna lämna en häst, och inte vara ett dugg orolig att barn blir anfallna av den. Mickey var en stjärna på det - han kunde jag släppa och han sprang aldrig bort. Tvärtom, han kom tillbaka och hämtade mig när jag drösade av i ett hopp över en stenmur, av ren benutmattning faktiskt. Mickey, ropade jag bara skrattandes (jag tyckte det var fånigt att glida av för en sådan sak så jag var tvungen att skratta). ??? sade Mickey, sitter inte du kvar, Nähä - jag kommer med en gång och hämtar dig då.

mickey12.jpg

Lilla jag - jag är hemlig president i den underjordiska Independence rörelsen för Västsveriges frigörelsekrig mot svearna.

http://gothorum.blogspot.com/

Ha! Trodde jag va! Jag lovar det var en bild på mig där, men nu är den borta! hm

Hej OLLLE! Jag :love: dig ändå. Fast att du är tjej:D

Vilken fin bild från träningen!!!

Curtis skrev:
Jojje ser lika "vaken" ut som vanligt. Vilken Happy Athlete! :love:

:rofl: :rofl: :rofl:

Han ser kanske inte ut att vara i gasen, men han är ju inte olycklig:banana:

Vad fint han utvecklas! och vilken härlig galoppbild.

SUS

angloluso skrev:
Vel, så her ser min hest ut :love:
Som 4-åring:
Sabia_canter_3.jpg

5 år: (her i en "hage-passage", hon så några hingster :D)
Passage4.jpg

I fjol var vi på Golega festivalen, her rider vi vid "manga"-en
OlavSabia_manga.jpg

Och från i år
DSC_0023_2.jpg

Är du singel???? :love: :love: :love: :love: :love:

Dig är jag så himla nyfiken på *hm vilken smiley skall jag välja*
Vill se bild...:d

Vad gillar du hos Mickeys ben undrar jag nyfiket:)

SUSIBUS

Altså din Nordis är en kvinnlig kopia av min Nordis. har den möjligen Valle(?) eller Steve i stamtavlan? Och var komemr den ifrån?

Här är min igen

kopiaputte.jpg

Susan skrev:
Hej OLLLE! Jag :love: dig ändå. Fast att du är tjej:D

Vilken fin bild från träningen!!!

Tur att man duger trots att det var diskrepans mellan namnet och könstillhörigheten :D .

Vad kul att du gillar bilden från träningen.Visst är han fin, pålle, tycker att han är såååå söt, fast det tycker ju alla om sina ögonstenar såklart:love:.
Det har faktiskt blivit lite mindre av mig sedan förra året, något jag är ganska så nöjd med.

ÅHHH ARRRGGGHHHHH

Varför gör jag bort mig JÄMT :devil:
Min sambo har just påpekat för mig att din "pärla" har en pille - så då är det en kille. :angel:

Hopeless Susan. :o :o :o *ta bort mig *

:rofl: :rofl: :rofl:

Ja i allafall *harkel* så är de väldigt lika din hästKille och min Hästkille så jag undrar om de är släkt???

Gud så rörigt allt blir ibland:crazy:

Senast ändrad:

Du duger så fint så, det är din stil vi gillar :D

Kolla in min blunder ovan och nedan till Pepa 75, så skall du se att detta med kön har jag allmänt svårt för.:crazy: :angel: :crazy:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Löpcykel

Hästrelaterat

Omröstningar