Presentationstråd

Sv: Presentationstråd

rajamaja skrev:
Lord O!

Hur kan du ha ett rutigt täcke på en skäck!!??!?:eek: :eek:

Haha. :devil: Väldigt enkelt, man köper täcket och sätter på det på hästen men får vara noga med att anpassa alla spännen och gjordar rätt. ;)
Jag tycker det är jättefint. :)
Han ser ut som en liten skotte. :love:

Alkemisten skrev:
Här kommer en på mig och Doremi. Vi brukar ha publik på sommaren, kossorna är alltid intresserade av ridning!

jagochdore.jpg

VIlken otrolig häst!! Sagolikt vacker...:love: :love:

Jag heter Kamilla och är 20 år.

började med AR för ca 5 år sedan,men jag tar även inspiration från det mesta jag ser och plockar godbitarna.

det senaste 9 månaderna har ridningen legat på hyllan efter min älskade valack dött i cancer drastiskt..:cry: *sakna*
kamilla%20lekt%20copy.jpg

har börjat ta upp ridningen igen tre ggr i veckan på en lippizaner valack som jag har som medryttare.han har endast gått dressyr innan upp till MSV.

http://i31.photobucket.com/albums/c391/pallasathena85/DSC01261.jpg

sedan har jag mitt 10 åriga sto hemma hos mamma som jag inte kunde ta med när jag flyttade
pallas%20athena%20copy.jpg

Har ridit hela mitt liv och haft egen häst sen jag vart 11 år,har även haft tillridningar hemma.
känner att jag börjar få tillbaka ridlusten igen så det är underbart att få rida igen:)

Vad sorligt med cancer, att det ska drabba hästar också!:cry:
Men vad fina bilder, speciellt ditt sto!:love:

tyvärr finns den skiten där med...

men jag kommer alltid ha han i mitt hjärta även fast saknaden är jobbig och tung.. :cry:

Ja jag är ganska förtjust i honom själv! :love: :love: Jag har haft honom i ca fem år nu. Men jag kastrerade honom för ca 1,5 år sedan. Han har blivit lättare att hantera speciellt när man rider förbi ston ute och så, men han har tappat så himla mycket massa. På ett fåfängt sätt ångrar jag att jag kastrerade honom fakstiskt. Här är en bild på honom som hingst.
dorehingst.jpg
Han är min drömhäst, helt klart!

Alkemisten skrev:
Ja jag är ganska förtjust i honom själv! :love: :love: Jag har haft honom i ca fem år nu. Men jag kastrerade honom för ca 1,5 år sedan. Han har blivit lättare att hantera speciellt när man rider förbi ston ute och så, men han har tappat så himla mycket massa. På ett fåfängt sätt ångrar jag att jag kastrerade honom fakstiskt. Här är en bild på honom som hingst.
dorehingst.jpg
Han är min drömhäst, helt klart!

Han är verkligen vacker! Nu ser man att han är en p.r.e. Jag kan nog faktiskt förstå att du ångrar att du kastrerade honom.
Magdalena

Hejsan!

Här kommer en bild på mig och min häst Fellini. Han är ett svenskt halvblod efter Falleur. Vi började med AR för snart ett år sedan, vi har väl inte kommit så värst långt på det tiden men jag har fastnat för stilen. AR är det bästa som hänt mig plötsligt har jag en plan och mål att sträva efter som gör att jag sporras. Jag är ingen tävlingsmänniska så jag har ibland haft svårt att hitta motivationen men inte sen jag upptäckte AR.

Trav vid handen, och jag vet att jag håller i honom för mycket, är hopplös på att ligga kvar i handen i traven.
Fellinitrav.jpg

Lånar knapp

Här kommer bilder på 2 av mina älsklingar.

Dardo 9 år valack.
Bild362.jpg

Amigo snart 1 år hingst.
Amigo.jpg

Ursäkta att bilderna blev så stora men fattar inte hur jag ska förminska dem.

Nämen Gud, har du en Camargue?! Du är nog den första jag någonsin träffat på som har en, förutom en som jag hjälpt till att rida in. Och så rider jag ett korsningssto som är en blandning mellan Sorraia och Camargue. :love:

Vet du kanske vem Maria Lundmark Uhrström eller Alain Roland är?

Det finns fler Camarguehästar, vi har faktiskt så många som 6 stycken än så länge :)

Jougaire.jpg

Jougaire du Jas, valack

Image4.jpg

Noemi des Prévots, sto

Marquis.jpg

Marquis de St Martin, avelshingst

rosso.jpg

Vattenrikets Rosso, 1 åring

Rayon01.jpg

Rayon och mamma Hirondelle

Det vore roligt att se bilder på din häst om du har! :)

Några bilder på mig och "Linus" som är ett halvblod född 94. Pappan är okänd men mamma är efter Parant-Ciceron påstås det.

Han är en hopphäst som på sista tiden har blivit introducerad i dressyrens värld. Har inte alltid varit så himla populärt...:crazy:

Men han är är en riktig goding med hjärtat på rätt ställe:love: :love: :love:

15.jpg

25.jpg

30.jpg

20754670-M-1.jpg

58627967-M.jpg

58627966-M.jpg

Quartervalack. 7 år.

Bytt sadel mellan sommar och vinterbilderna. tyvärr sitter jag sämre i den nya sadeln som synes. men den passar hästen bättre.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
238
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: fio
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka