Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En gudmor kan ju vara så tråkig att hon ger Vår kokbok, den är ju vanligen extremt användbar även upp i åldern (använder fortfarande min och min mans som vi fick när vi var typ 18 båda två, en på landet en hemma.)Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom flickvännen.
Hjälp mig! Presenten får kosta sisådär 300-500 kronor.
En påse med snacks och presentkort på bio, eller nedladdning av film hemma, till honom och flickvännen? Eller presentkort så han kan ta med sig flickvännen på en middag?Mitt gudbarn fyller 18 och jag har helt tankestiltje då det gäller present. Just nu lär han inte ha nåt stort intresse...förutom flickvännen.
Hjälp mig! Presenten får kosta sisådär 300-500 kronor.
Bra idéEn gudmor kan ju vara så tråkig att hon ger Vår kokbok, den är ju vanligen extremt användbar även upp i åldern (använder fortfarande min och min mans som vi fick när vi var typ 18 båda två, en på landet en hemma.)
Inte någon annan kokbok, för just Vår kokbok är den som innehåller allt från hur man kokar ett ägg eller havregrynsgröt till hur man gör sufflé och kanelbullar. Så det är liksom alltid den som räddar en och den har fördelen att den aldrig stänger ned som telefonen så man måste peta till den.