Present till 3-åring

Smulu

Trådstartare
jag är bjuden på 3-årskalas nu till helgen.
Givetvis så ska jag ta med en liten present till födelsedagsbarnet.

Men, jag har inge aning om vad en liten kille på 3 år egentligen tycker om. Eller för den delen vad det kostar med leksaker och liknande.

Har ni några tips?

Sv: Present till 3-åring

Bilar brukar gå hem eller det mesta i motorväg funkar iallafall till de 3-åringar jag har handlat till.

Jag skulle köpa en trevlig och hållbar leksaksservis, i storlek så att barnet självt kan anända den, inte en minimal dockservis. Min erfarenhet är att småkillar får mängder med bilar o dyl, men att servis ses som tjejigt. Men det är inte tjejigt att äta och fika och gå på utflykt (i trädgården, under köksbordet eller så) det är mänskligt. Och man kan leka med delarna i badkaret med mera.

Om kassan är skral, så är mitt tips såpbubblor. Min snart treårige gosse är tokig i dessa. Dock är det fortfarande lite svårt att blåsa fina och inte hälla ut innehållet i flaskan....

Extra kämpigt blir det ju när brorsorna fixar det hur lätt som helst (5 samt 8 år)

Gira :banana:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 135
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 931
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 863
Senast: Oh_really
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar