Present till 3-åring

Smulu

Trådstartare
jag är bjuden på 3-årskalas nu till helgen.
Givetvis så ska jag ta med en liten present till födelsedagsbarnet.

Men, jag har inge aning om vad en liten kille på 3 år egentligen tycker om. Eller för den delen vad det kostar med leksaker och liknande.

Har ni några tips?
 
Sv: Present till 3-åring

Bilar brukar gå hem eller det mesta i motorväg funkar iallafall till de 3-åringar jag har handlat till.
 
Sv: Present till 3-åring

Jag skulle köpa en trevlig och hållbar leksaksservis, i storlek så att barnet självt kan anända den, inte en minimal dockservis. Min erfarenhet är att småkillar får mängder med bilar o dyl, men att servis ses som tjejigt. Men det är inte tjejigt att äta och fika och gå på utflykt (i trädgården, under köksbordet eller så) det är mänskligt. Och man kan leka med delarna i badkaret med mera.
 
Sv: Present till 3-åring

Om kassan är skral, så är mitt tips såpbubblor. Min snart treårige gosse är tokig i dessa. Dock är det fortfarande lite svårt att blåsa fina och inte hälla ut innehållet i flaskan....

Extra kämpigt blir det ju när brorsorna fixar det hur lätt som helst (5 samt 8 år)




Gira :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Sonen ska på kalas på lördag, en pojk som fyller 12. VAD hittar man på i present?! Leksaker börjar dom bli lite för stora för känns det...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: Lingon
·
Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 456
Övr. Barn Gör ett litet inhopp i den läskiga delen av buke 🙀 Vad ger man i present vid dop? Gäller min brorson, typ 2, kanske 3 år gammal...
Svar
19
· Visningar
1 502
Senast: Marty
·
Träning Tillsammans med min tränare ska vi rida in en 3 åring tillsammans. Jag är den som ska rida hästen i framtiden och under inridngen. Min...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp