Pre hingst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare search
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 910
S

search

Hejsan
Jag undrar om någon har en bild på en pre avelshingst som heter AFRICANO XVIII? Berätta gärna det ni vet om honom också.
:bump: :bow: :bump: :bow:

Sv: Pre hingst

Inte lätt att hitta bilder på så gamla hingstar !

AFRICANO XVIII 190101001812403
Nacimiento: 06/06/1985
Aptitud: Valorado anterior al Real Decreto 1133/2002
Padre: AFILADOR 190101001700534
Madre: CABRIOLA III 190101001600092
Capa: TORDA
Microchip: I.K.-M04
Criador: ANGEL GARCIA CANTOS 1900000332
vet inte om du visste detta ! men sätter in det i alla fall ;)

Tesora Älskar PRE

hej igen ! Har tittat efter bilder men som jag sa det är jätte svårt ! passade på att leta efter någon avkomma för det kan vara lättare med yngre hästar! Men han verkar inte ha några avkommor alls tyvärr!

Tesora Älskar PRE

hej igen ! Har tittat efter bilder men som jag sa det är jätte svårt ! passade på att leta efter någon avkomma för det kan vara lättare med yngre hästar! Men han verkar inte ha några avkommor alls tyvärr!

Tesora Älskar PRE

Hej du.
Jo avkommor har han ska åka och titta på en hingst som har honom i stammen, antingen som pappa eller morfar/farfar. Troligen det sistnämda. Tack för att du försökte. Stammen hade jag men inga bilder.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 745
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 081
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka