Modig_Korn

Trådstartare
Om jag förstår saken rätt med det programmet så ska man sätta in filer eller något i det så att man kan köra program utan skiva..

Har det med hjälp av en kompis, men fick ingen vidare information om det :p
Hur som helst är jag sugen på att spela ett spel som ligger på skiva. Det är installerat på datorn. Men som sagt i en tidigare tråd fungerar inte cd/dvd grejen på datorn.

Går det att mata in informationen i Power ISO i efterhand och köra spelet på det sättet eller är det hela dödsdömt?
 
Sv: Power ISO

Man använder diverse olika program, t.ex dvd bränningsprogram, för att skapa en sk isofil på datorn. med power iso kan du mappa upp den så att datorn tror att filen är en cd/dvd. man kan göra egna isofiler, med t.ex. ett brännarprogram.
du har en orignalskiva med programmet? se om du hittar en iso av det på nätet. det bord evara ok då du redan har ett orginal
 

Liknande trådar

Hemmet Läste en tråd på Facebook om någon som köpt en grillpanna på Erikshjälpen, rengjort, oljat in och fått jättefin. Nu var det inte...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 739
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 861
Senast: liiinnea
·
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 127
Senast: startpompe
·
Tjatter Så mycket bättre- eller så mycket sämre? Producenterna har tröttnat. Ännu en sommar fastlåsta med detta sega program, som de var dumma...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
16 012
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp