Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det låter ju fullkomligt vedervärdigt! Soggiga chips liksom. Nu måste jag googla.Jag hittade ett recept på annorlunda tillagning av potatismos. Nu undrar jag om ni har gjort potatismos på potatischips? Blir det olika smak beroende på vilken smak som chipsen har? Blir det godare mos av chips jmf med potatis
Krossa chips, koka upp med mjölk o grädde. Smaka av med kryddor. Superlätt och som ska överraskaAlltså det låter ju fullkomligt vedervärdigt! Soggiga chips liksom. Nu måste jag googla.
Inte provat, men vi förfasade oss över det i något tv-program där de gjorde det. Blev lika förvånad som du verkar blivit.Alltså det låter ju fullkomligt vedervärdigt! Soggiga chips liksom. Nu måste jag googla.
Oavsett måste det ju bli superdyrt jämfört med att bara köra med vanlig potatis. Jämför kilopriset. Jag blir inte sugen på att prova, men om du gör det måste du givetvis tala om hur det blev.Krossa chips, koka upp med mjölk o grädde. Smaka av med kryddor. Superlätt och som ska överraska
Man kan ju köpa Basic chips på ICA Maxi för halva priset. Dom är godaOavsett måste det ju bli superdyrt jämfört med att bara köra med vanlig potatis. Jämför kilopriset. Jag blir inte sugen på att prova, men om du gör det måste du givetvis tala om hur det blev.
Men det är ju fortfarande en enorm skillnad per 100g du måste använda för att få ihop en portion mos.Man kan ju köpa Basic chips på ICA Maxi för halva priset. Dom är goda
275g chips ska ge 4 portMåste ju vara världens dyraste potatismos
Men ska du jämföra då måste man räkna på torrvikt. Chips är ju torkad vara medans potatis är våt varaMen det är ju fortfarande en enorm skillnad per 100g du måste använda för att få ihop en portion mos.
Är det inte en typ tiktok-trend där man använde Pringles? Dvs inte vanliga chips.
Lät ju ännu vidrigareÄr det inte en typ tiktok-trend där man använde Pringles? Dvs inte vanliga chips.