Positiva tråden del 2

1000010609.webp

Alla stunder med denna 😍❤️ mitt livs bästa köp hittills ❤️

I hemstaden och fd jobbstaden klarar jag mig med EasyPark lyckligtvis. Nästastad har raderat ned apparna till 2 st, så där måste jag ha annat. Men laddar ned en sådan nästa gång jag är dit, vilket inte är så ofta.

Åh vad mysigt med brevvän! 😀 Hade jättemånga som yngre men alla rann liksom ut i sanden till slut tyvärr.
Det går ju att skaffa nya! :)
Jag har en som jag brevväxlat med i 30 år.
Har precis fått kontakt med några nya, får se hur det går. Det brukar ibland bli så att man skriver glesare och glesare och sen tar det slut ...

Liknande trådar

Kropp & Själ Inspirerad av tråden om att det blivit tråkigare (och lite orolig att jag skapat en sådan här tråd förr) tänkte jag att det kunde vara... 2
Svar
35
· Visningar
1 357
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
743
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: __sofia__
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 192
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka